tiistai 27. heinäkuuta 2010

Söpöilyä

Vihdoinkin sain jotain oikeaa aikaiseksi. Kaks viikkoo oon ollu lomalla, eli en oo voinu väsätä mitään vaikka ideoita on tullut senkin edestä.
Portugalissa oli myytävänä ihan monia kivoja korviksia, missä roikkui kaikenlaista jännää. Eli päätin sitten minäkin väsätä sellaiset ja niistä tuli oikeastaan aika metkat :)
Siinä ne on, koko komeudessaan. Eilen illalla kävin kaikki krääsäpurkkini läpi ja etsin söpöjä nappeja ja helmiä sun muuta noihin.


Noin paljon mulla oli materiaalia alun perin. En vaan voinut käyttää kaikkea koska muuten koruista olisi tullut aivan liian suuret ja kovin hankalat käyttää. Siispä jouduin valkkaamaan söpöimmät jutut, mikä oli kovin hankalaa...
Tossa on vähän muutakin söpöä. Näin Portugalissa yhdessä kaupassa muffinssikännykkäkorun. Pakko saada :D Samassa säläkaupassa oli myös söpö pöllökukkaro, joka myös tahtoi mukaani. Toisessa kaupassa taas oli söpöt muffinssikorvikset. Ostin nekin :D Ja pöllökorvakorut on kanssa tosi luttanat. Toivottavasti kummatkaan ei allergisoi kovin pahasti... Ylhäällä keskellä on Caring Hands -koru. Sen helmet on tehty paperista. Niistä voi lukea lisää täältä. Vasemman yläkulman rannekorun tein itse joskus ehkä vuosi sitten.

Tänään mulla on vielä suunnitelmissa leipoa mustikkapiirakkaa. Ja tehdä esiliina. Kukkakankaasta. Koska kaikilla leipureillahan TIETYSTI on aina essu päällä ettei vaatteet mene sotkuun :D (mitenniin kaikki muffinssit on leivottu ilman mitään esiliinan tapaistakaan...)

2 kommenttia:

  1. Toi pöllökukkaro on IHANA IHANA IHANA :D Varmaan yllätyit kun olen tätä mieltä? (ps. mäki tein mustikkapiirakkaa eilen :) )

    VastaaPoista
  2. (ps. mä en ikinä tehnykkään mustikkapiirakkaa. mulla ei ollut aikaa kun oli harkat ja sit mentii mummolaan ja sitä rataa... en oo vielkä tehny sitä vaik tahtosin. :( )

    VastaaPoista