maanantai 30. toukokuuta 2011

Hieman jälkijunassa...


Siitä onkin tosiaan jo piiiiiiiiiiiitkä aika kun viimeksi olen ehtinyt tänne kirjoittaa :D Nyt kun kesäloma (<3) alkoi, eikä tarvitse tehdä läksyjä tai lukea kokeisiin, ehdin vihdoinkin kirjoittaa!
(ei muuten taida olla mitään uutta että mainostan kiireitäni täällä...)

Ensinnäkin voisin mainita erään ystäväni syntymäpäivälahjasta, joka on täysin unohtunut! Koristelin hänelle valokuvakehyksen vanhoista aikakauslehdistä leikatuilla kuvilla ja teksteillä. Leikkeleet liimailin servettiliimalakalla. Se oli vähän suttuista puuhaa, varsinkin kun lahjaa väsäsi keskiyöllä silmät ristissä...

Vappuna juhlimme toisen kaverin synttäreitä, ja Repsun kanssa leivoimme juhliin Barbi-kakun. Kakku on tehty normaalilla sokerikakkuohjeella, tosin käärekakun muotoon ja kääritty rullaksi (samaa tyyliä kun tekemämme Ufo-kakku). Täytteenä käytimme maitorahkaa, vispikermaa ja Pilttiä (Aurinkoinen). Hyvää oli :)

Lisäksi olen myös leiponut tässä parin kuukauden sisällä mm. rahkamuffinseja, marmoribrowniekakkua ja ehkä vielä jotakin.... Melkein jopa muistan ja melkein jopa olen muistanut ottaa kuvan ja melkein ehtinyt kirjoittaa niistä... No, jos tässä kesällä saisin enemmän aikaan :)

2 kommenttia:

  1. Nipa, mä oon niiiiin ylpee susta kun sait aikaseks lykätä kuvan tost ihkust kakusta :))

    VastaaPoista
  2. ps. lisäilin tohon tunnisteita :))

    VastaaPoista