sunnuntai 15. elokuuta 2010

Lisää pitkää!


Yksi ikuisuusprojekteistani on vihdoinkin päätöksessään! Olen koko kesän neulonut, lähinnä pitkillä automatkoilla siis, itselleni boleroa. Ensin tuskailin, koska en löytänyt mistään kivaa ohjetta. Sitten päätin vaan neuloa hihan, selkäosan ja toisen hihan, kaikki putkeen. Lankana minulla oli Novitan 7-Veljestä, kirjavia jämiä. Oli tosi ihanaa aina selvittää joka kerroksen jälkeen langat, ne kun menivät todella helposti solmuun...

Melko tarkkaan puolessavälissä tuli kriisi: vihreä loppui. Sitä sitten ostin lisää, koska olisi ollut tosi typerän näköinen jos ei olisi ollut toisessa hihassa lainkaan vihreää. Kaiken ruskean jota minulla oli, sain käytettyä. Se loppui juuri silloin kuin pitikin eli noin viidenneksiviimeisellä kerroksella. Vähän jännitti, että riittääkö se kerroksen loppuun asti! Valmiilla hihaparilla on sitten pituutta komeat 206 cm. Mutta oikein sopiva koko minulle :D

Jee, huomenna alkaa fysiikka! Pääsen käyttämään uutta koristelemaani vihkoa. Olen tehnyt sen kyllä jo joskus viime keväänä, mutta silloin en päässyt sitä käyttämään ja nyt kun se lojui pöydälläni niin ajattelin läntätä sen kuvan nyt tännekin. Kuvan ottaminen oli kovin vaikeaa, koska kontaktimuovi (vain muutama iso ryppy...) heijasti sekä ulkoa tulevaa että salaman valoa. 

Boleron valmistuttua pääsin neulomaan villasukkia hihihi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti