keskiviikko 25. elokuuta 2010

SukkaSpecial!



Olin nopeampi neulomaan kuin kuvittelinkaan! SUKAT OVAT VALMIIT!! :D Ja niistä tuli vielä aika hienot! Kokokin on riittävä! Ja väri on ihana! :D :D Ja kyseessä ovat siis (käytännössä) ensimmäiset kokonaan itse neulomani sukat. Äiti kyllä neuvoi kantapään, mutta tein sen kokonaan ihan itse. Enkä mokannut kuin toisessa vähän :D Olisipa jo vähän kylmempi, jotta pääsisin käyttämään sukkiani! 

Aikaisemmin olen tehnyt pitkät sateenkaarisukat Virosta ostamastani villalangasta, niihin äiti teki kantapäät. (Samasta langasta tein myös lapaset, pipon ja käsienlämmittimet jotka kenties esittelen joskus myöhemmin.)

Ja koulussa tein seiskalla kilpparitohvelit, jotka olen käyttänyt puhki. Mitäs ovat niin mukavan lämpimät ja söpöt! Myös mummonneliöistä olen tehnyt tossut, pinkit ovat eri kohdissa tossuja (en tiedä kuka on syönyt toisen tossuistani -.-). Ne ovat vähän liukkaat kyllä lattialla kun kävelee... 

Säärystimet ovat ehkä ensimmäinen itseneulottu juttu, jota olen koskaan käyttänyt julkisesti missään. Vähän lyhyet ne kyllä ovat, ja jälki epätasaista, mutta yhä edelleen huomaan kiskovani niitä aamuisin jalkaan :D

(ylimmästä kuvasta bongasin itse tekemäni sinisen helmipurkin, kynäpurkin sekä korvakorutelineen. Alemmassa näkyy osa koripalloavaimenperästä, jonka tein myös seiskalla harkkakassiini.)

Vielä villasukista. Puolessavälissä ensimmäistä sukkaa huomasin, että HiToMista ostamani Luirukatti on aivan saman värinen kuin sukat! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti