tiistai 4. tammikuuta 2011

Pipoooo

No kun kaikilla muillakin on. Nimittäin korvaläppäpipo. Minäkin tahdoin. ja tein. Ihan erilaisen kuin Muuliotus, vaikka meillä molemmilla oli sama lanka ja osittain samat väritkin. Ohjekin oli sama. Tosin minä en ainakaan noudattanut sitä oikeastaan mitenkään, ainoastaan silmukkamääriä katselin. Vähän. Ohjeen mukaan korvaläpät piti neuloa ensin, mutta minä neuloin ne viimeisenä. Hehe :D Mutta kiva siitä näinkin tuli =) ja lämmin, kolminkertaista 7-veljestä -lankaa. Päälaelle laitoin tupsun. Sain kätevästi käytettyä sinne kaikki 40cm pinkkiä, joka jäi yli. Vähän jänskätti toista läppää neuloessa, että riittääkö pinkki. Tarkasti olin mitoittanut langan =) Oranssia jäi vähän enemmän yli, siitä riitti hyvin myös palmikoihin. Vihreää ja sinistä jäikin sitten paljon enemmän.  

Mutta kovasti tykkääntykkääntykkääntykkään =)

Tällä lomalla olen lähinnä istunut. Autossa ja telkkarin edessä. Eli minulla on ollut aikaa neuloa myös paljonpaljon muutakin, niistä lisää sitten myöhemmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti