perjantai 8. lokakuuta 2010

JEE lapaset =)

Kirjavasta korvaläppäpipostani tuli melkein liian pieni. Vaikka tein sen täsmälleen samalla ohjeella & samoilla silmukkamäärillä kuin toisen pipon pari vuotta sitten. Ja se on ärsyttävää, koska se on söpö. Tupsua ja nyörejä vaille valmis. 

Samoista langoista virkkasin lapaset. Tylsää virkata suoraa putkea yhdestä väristä! :D Mutta sitten päätin, että peukalot voisin laittaa jollain eri värillä. Ja molemmat tietenkin erivärisiksi, koska samanlaiset olisivat olleet liian tylsät.  

Virkkasin oranssilla ja alunperin tarkoitus oli tehdä kokonaan oranssit lapaset mutta onneksi en tehnyt, tykkään niistä noin =) Lapasissa on myös peukalolevennykset. Täysin omasta päästä sovelsin, mutta paremmat ne ovat näin kuin jos olisin virkannut tuolla leveydellä kokonaan.


(omien käsien kuvaaminen on muuten kamalan hankalaa...) Kun olin saanut oranssit osuudet tehdyksi, niin ranteet rupesivat tuntumaan aivan liian lyhyiltä, joten virkkasin niihin (LIIAN KIREÄSTI!!! -.-) vähän jatkoa, jälleen kerran samoilla eri väreillä. Hieman hankalat laittaa käteen, mutta pysyvätpähän hyvin paikoillaan! 

Sininen peukalo kuuluu oikeaan käteen. Koska olen tehnyt sen ensin. Aina ensin tehty kuuluu oikeaan käteen/jalkaan (jos sen vain voi erottaa :D) Virkatut lapaset ovat muuten tosi hyvät pyöräillessä, koska ne pitävät tuulta tosi hyvin!

Oltiin viikonloppuna Tampereella pelaamassa korista. Pikkusiskoni otti kamerallani kuvia peleistä, ja MUUSTAKIN: he kävivät äidin kanssa shoppailemassa ja löysivät barbikakun. Jollaisen sisko taitaa haluta 14-v -syntymäpäiväkseen -> saan leipoa taas jotain söpöä! :D

4 kommenttia:

  1. Jos mä VIRKKAISIN lapaset, niin ei varmana pitäis tuulta pyöräillessä tai muutenkaan :D

    VastaaPoista
  2. :D no mut mä virkkaan ihan liika kireesti. Mun pipo </3

    VastaaPoista
  3. REPSU! jos haluut vielä seurailla sitä mun blogia, ni tiedoksi vaan vaihdoin osoitteen.

    UUSI ON: love-and-hate-myself.blogspot.com

    lisää!!!

    VastaaPoista
  4. joo mä vähä mietinki kerran ku toi näytti et olit päivittäny blogis mut ei sit suostunu avaa sun entist blogii ja sit olin iha kujal :D mut joo rupeen seuraa totaki ;)

    VastaaPoista