torstai 28. lokakuuta 2010

SYYSLOMA! :D

Käytiin mummolassa. Mummolassa on saumuri. Ja minä olen jo jonkin aikaa tahtonut kivanväriset collegehousut, mustat ja harmaat ovat TYLSIÄ. Eli päätin siis ommella itse. Ensimmäinen ongelma oli löytää sopiva kangas. En ehtinyt käymään Hyvinkäällä Masan kangaspalassa, ja se on kurjaa, koska Kouvolan Eurokankaassa ei ollut mitään kivoja college-kankaita. Tämä keltainen on ihan liian vaaleaa, olisin tahtonut jonkun vielä räväkämmän värin. Ei voi mitään. 
  

Kun päästiin takaisin mummolaan, tuli seuraava ongelma. Saumuri ei tahtonut toimia. Ja sehän ei ollut yhtään kivaa. Vielä vähemmän kivaa oli se, että kaikki langat piti laittaa uudestaan. Ja ne kuvat saumurin kyljessä olivat tosi hämääviä, eli mulla meni jotain 2h siihen, että sain langat kuntoon, mummo ei osannut auttaa koska hänkään ei ole koskaan joutunut laittaa lankoja uudestaan :D mutta nyt osaan käyttää mummon saumuria tosi hyvin jejee =) 

Lopputulos: housut, jotka on kivat! JA RIITTÄVÄN PITKÄT!!!!!!!! =) 

Mummolasta löytyi myös äitin (?) joskus kauan sitten ompelema söpö tilkkutyyny, joka olisi vain pölyttynyt ullakolla. Nyt se tuli asustelemaan minun huoneeseeni =) (mulla on verhot, joissa on samaa kangasta kuin toisiksi alimman rivin keskimmäisessä palassa, joten sopii sisustukseeni hyvin ;))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti