sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Isille =)

Isänpäivä -> piti väsätä kortti. Ensin oli kamala ideapula, mutta sitten keksin että voin yksinkertaisesti kirjoittaa korttiin miljoona kertaa "Hyvää Isänpäivää" ja isänpäivän päivämäärän. 

Sitten ajattelin että kortti tarvitsee ehkä jotain muutakin. Tajusin, että minullahan on vieläkin (köh köh...) lehdet, joista tein Nipan kortin, lattialla. Niistä sitten leikkelin kirjaimia ja sydämen ja laitoin ne korttiin jännillä kohotarroilla. Tuli ihan kiva =)

Nyt joululahjojen tekoa, hihhih :D

1 kommentti:

  1. Hihii :D Mä olin tylsä enkä tehny isänpäiväkorttei :( Mutku mä olin Liettuas ni emmä ehtiny :D Sitä paitti mä löysin sielt tosi söpön kortin. Se vaan jumittaa postis niinku kaikkien muittenki kortit. Tykkään Liettuan postinkuljetuksesta.

    VastaaPoista