maanantai 29. marraskuuta 2010

I'm a Barbie girl in the Barbie world

Moi, oon lukion tokalla. Moi, mulla ja mun 14v täyttäneellä pikkusiskolla oli tosi hauskaa yksi ilta kun etsimme barbeja :D Tein siis hänelle ihkuihanan barbikakun, lähes samanlaisen kuin äitini teki minulle kun täytin, hmm, neljä :DKakku on toteutettu samalla idealla kuin Nipan Ufo-Dumppiskakku, kakkupohjana on vaan ihan normi kakkutaikina, resepti by äiti:

4 munaa

2 dl sokeria

1,5 dl vehnäjauhoja

½ dl perunajauhoja

~½ tl  leivinjauhetta

Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi. Lisää kuivat aineet. Paista (ehkä) 200C silleen että kypsyy, en osaa sanoa tarkkaa aikaa. Hirmu vaikee ja tosi hyvä kaakku :DD

(tosi laadukkaasta) Kuvasta näkee, miten kakku on kasattu (ja miten vino se on). Pikkusisko halusi laittaa barbille tosi nätin kampauksen. Ja kylpymyssyn.. Pikku minigrip-pussi kyllä otettiin pois ennen tarjoilua :D Ilmeisesti kakku oli hyvinkin siskon mieleen, ja täytyy myöntää, että itsekin voisin haluta tuollaisen!
asiaa jotka ei liity millään tavalla edelliseen:
Äiti osti ihan tosi söpön muffinssi-keittiöpyyhkeen Hemtexistä. En kyllä kokeile ohjetta, koska en tykkää puolukoista!
Isotätini neuloi minulle villasukat, kuten joka syksy, kevät, joulu, synttärit, kesä, talvi, nimpparit ja silleen :D ei haittaa, koska villasukkia ei voi olla liikaa! =)

2 kommenttia:

  1. (asettelu vammaa. esikatselussa näytti kivalta -.-)

    VastaaPoista
  2. (voishan tuota vielä muokata)

    Hei mähän voisin kokeilla tota ohjetta vai mitä :D :D

    VastaaPoista