lauantai 25. joulukuuta 2010

DUMPPIS! =)

Minulla on jotenkin sellainen fiilis, että minulla ja Nipalla on jokseenkin samankaltainen mielikuvitus. Minä väsäsin Nipalle Dumppis-pehmolelun joululahjaksi, samoin Nipa minulle. Emmekä siis tienneet toistemme aikeista! :D Jostain kumman syystä Dumppiksemme ovat kuitenkin hyvin erilaisia :DItse käytin tähän Dumppikseen ylijäänyttä housukangasta sekä jostain isoveljen kaapin perältä löytyneiden käyttämättömien kalsareiden kangasta. Minulla oli todella hauskaa kun suunnittelin, minkälainen Dumppiksesta tulee :D (asiasta tietämättömille: Dumppis on siis Harry Potterien Dumbledore. Enempää ei kerrota. Ellei Nipa halua valaista asiaa, mutta minä en koe siihen tarvetta:D ) Käsiä ja jalkoja en edes yrittänyt ommella nätisti nurjalta puolelta, koska ajattelin että hermoni eivät tule kestämään sitä kääntämistä.

Tietenkin Dumppis tarvitsee myös alusvaatteita, kun hänen kaapunsa on poisotettavissa (en suosittele koska kädet ovat hankalat laittaa..) joten tein ihanat sydän- ja sverige-kalsarit :D pinkkiin laukkuun mahtui varakalsareiden lisäksi myös taikasauva, Me Naiset -lehti sekä kortteja ihailijoilta.. :DD Mitenniin hämärä mielikuvitus? :D

2 kommenttia:

  1. Jos mä oisin tienny, mitä Nipa aikoo sulle tehä, nii mä en varmaan olis kestäny! :D :D :D

    VastaaPoista
  2. Mietinki ku olin avannu Nipan lahjan et tiiätköhä sä et me molemmat tehää Dumppiksii :D

    VastaaPoista